new-tariff  

Водоканал про можливі наслідки відключення енергопостачання на підприємстві

vodokanalСьогодні КП "Черкасиводоканал" перебуває в екстремальних умовах. За роки роботи підприємства таких ситуацій, як цього разу, ще не було. Щомісяць, то все більш складна фінансова ситуація. Нагадаємо, що нещодавно водне господарство отримало від ПАТ "Черкасиобленерго" попередження — припинити енергопостачання центрального майданчику підприємства по вулиці Ватутіна, 12, що і було виконано 20 серпня поточного року.

На даній території КП "Черкасиводоканал" розміщено понад 10 структурних підрозділів, які цілодобово відповідають за безперебійне та якісне надання споживачам послуг з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.

В приміщенні лабораторно-виробничого корпусу знаходиться центральна лабораторія, яка щогодини проводить аналізи проб води та контролює вміст забруднюючих речовин у стічних водах підприємств нашого міста.

- Без лабораторного контролю неможливо подавати воду споживачам, - говорить начальник лабораторії Тетяна Проценко. - А якщо не працюватиме обладнання, ми змушені будемо припинити контроль питної води, що є порушенням статті 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" (забезпечувати своєчасність та відповідну якість житлово-комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договору).

Також під відключення потрапляє і диспетчерська служба. Саме звідти здійснюється оперативне управління режимом роботи систем водопостачання та водовідведення підприємства.

- Наші працівники цілодобово контролюють тиск у водопровідних мережах, тож без енергопостачання ми не зможемо вчасно відреагувати на включення чи виключення насосного обладнання. Через це може бути недостатній тиск і не всі черкасці матимуть воду у багатоповерхівках. А в інших випадках через надмірний тиск можливі пориви на магістральних мережах, як наслідок, відключення значної кількості абонентів, - зазначив старший диспетчер КП "Черкасиводоканал" Віктор Давидович.

Щодня до абонентного відділу водоканалу з різних питань звертається 200-300 осіб. Одних консультують з питань розрахунків за спожиті послуги, іншим видають довідки на субсидії, про відсутність заборгованості, врахування пільгової знижки, тощо.

За словами начальника абонентного відділу Валерія Власюка, припинення електропостачання фактично зупиняє прийом громадян, адже вся інформація щодо нарахувань та розрахунків зберігається в електронному вигляді, на комп'ютерах. Водоканалівці не зможуть вчасно проводити розрахунки та надати споживачам квитанції на оплату.

Припинення подачі світла на центральний майданчик водоканалу — це не вимкнення офісних приміщень підприємства — це відключення виробничих підрозділів, а як наслідок — порушення безперебійного та якісного водопостачання міста.

Новини КП Черкасиводоканал