new-tariff  

Передаємо показники лічильників води через сучасний та зручний сервіс – TELEGRAM-бот

Для facebookЗ метою покращення обслуговування споживачів КП «Черкасиводоканал» впроваджує нові сучасні сервіси для передачі показників засобів обліку води. Відтепер не потрібно годинами намагатися додзвонитися до оператора колцентру, передати покази можна в будь-який зручний час не виходячи з дому через TELEGRAM-бот.

Щоб передати покази за спожиті послуги водопостачання та водовідведення за допомогою месенджера Telegram, необхідно мати підключення до мережі Internet, пристрій з встановленим додатком Telegram та знати номер особового рахунку (він зазначений у квитанції на оплату послуг).

Як нас знайти в Telegram?

Відкрийте мобільний додаток Telegram, у рядку «Пошук» напишіть «КП Черкасиводоканал» та оберіть канал з відповідною назвою. Після вибору боту відкриється діалог, який слід активувати, натиснувши кнопку «Restart».

Увійти до бота також можна за покликанням  https://t.me/che_vodokanal_bot – натисніть та розпочніть діалог з ботом.

Або відскануйте мобільним телефоном QR-код

qr-code telegram

Інструкція користування TELEGRAM-ботом

Натисніть RESTART

Screenshot 1

Якщо на екрані мобільного пристрою не з’явилося МЕНЮ – у полі для введення тексту натисніть на зображення ВІКОНЕЧКА

Screenshot 2

Для передачі показників лічильників натисніть ПОКАЗНИКИ ЛІЧИЛЬНИКІВ

Screenshot 3

Введіть номер особового рахунку

Screenshot 4

Якщо бот знайшов вірну адресу – натисніть ТАК

Screenshot 5

Бот попросить ввести покази лічильників по черзі

Screenshot 6

Уважно читайте показники якого лічильника вимагає БОТ

Screenshot 7

Після відправки звітності з’явиться повідомлення «Дякуємо, ваші показники прийнято»

Screenshot 8

Якщо вам потрібна консультація нашого спеціаліста з будь-яких питань, в головному МЕНЮ ви можете написати повідомлення оператору. Увага! Показники через ПОВІДОМЛЕННЯ ОПЕРАТОРУ не приймаються!

Screenshot 9

В меню НАЛАШТУВАННЯ РАХУНКІВ ви можете додавати чи видаляти особові рахунки, за якими хочете передавати показники

Screenshot 10

Зверніть увагу на те, що тільки один раз потрібно вказувати та підтверджувати номер особового рахунку. У майбутньому чат-бот запам’ятає Ваш особовий рахунок і його можна буде обрати в чаті зі списку особових рахунків!

Новини КП Черкасиводоканал