new-tariff  

Як передати показники лічильників води?

Передаємо показники лічильників води щомісяця з 25 по 30 31 числоДля правильного нарахування за спожиті послуги водопостачання та водовідведення необхідно вчасно передавати показники засобів обліку. Робити це слід щомісяця з 25 по 30 (31) число. Швидко та зручно надати інформацію «Черкасиводоканалу» можна завдяки наступним сервісам: Viber-бот,особистий кабінет на офіційному сайті та call-центр.

Viber-бот КП «Черкасиводоканал»

Щоб під’єднатися до бота відскануйте QR-код, який зображений нижче, або перейдіть за покликанням на вашому мобільному пристрої viber://pa/info?uri=che_vodokanal

QR код Viber-бот

Скориставшись одним із варіантів, ви під’єднаєтесь до Viber-бота КП «Черкасиводоканал», до якого буде перенаправлено автоматично.

Натиснувши вкладку «Повідомлення», ви побачите привітання.

Далі, користуючись підказками Viber-бота, введіть показники водомірів.

Особистий кабінет споживача на сайті КП «Черкасиводоканал»

Щоб розпочати користуватися сервісом необхідно пройти реєстрацію, після чого ви отримаєте можливість передавати показники водомірів за декількома особовими рахунками та миттєво сплачувати за отримані послуги водопостачання та водовідведення не виходячи з дому. Також Ви зможете переглядати діючі тарифи, наявний баланс та всю історію платежів.

Для реєстрації натисніть тут

Інструкція тут

Call-центр КП «Черкасиводоканал»

(0472) 38-46-38; 

(0472) 54-36-45;

(0472) 54-49-76;

(0472) 63-38-35;

(093) 360-49-21;

(093) 360-49-25;

(067) 691-20-05;

(050) 384-63-85;

(067) 627-78-92;

(067) 627-78-93.

Графік роботи:

пн-чт — з 8.00 до 20.00

пт — з 8.00 до 19.00

Новини КП Черкасиводоканал