new-tariff  

Позовів до боржників майже на мільйон гривень задоволено судами за 2010 рік

З початку року «Черкасиводоканал» подав до місцевих судів 238 позовів на боржників, котрі заборгували підприємству за послуги водопостачання та водовідведення 364 720 грн.

– Як правило, 99 % таких позовів суди вирішують на нашу користь, - говорить Ігор Грищенко, провідний юрисконсульт КП «Черкасиводоканал». - Так, приміром, минулого року ми підготували 816 позовних матеріалів проти боржників на загальну суму трохи більше 1 млн грн, з яких задоволені позови на суму 997 тис грн. На сьогодні в рахунок погашення заборгованості за минулий рік надійшло 482 тис грн, тобто майже половина усієї суми.

Активну роботу зі споживачами проводить й абонентний відділ Водоканалу. Особливу увагу приділяють боржникам.

– Отримуючи платіжки нашого підприємства, споживачі бачать поточні нарахування та борги на перше число кожного місяця, - розповідає Валерій Власюк, начальник абонентного відділу КП «Черкасиводоканал». За його словами, інформацію по стан особистого рахунку також можна дізнатися за телефоном 32-11-77.

Фахівці водоканалу стверджують, що 15 % абонентів є неретельними платниками, але їх не зараховують до боржників, оскільки вони проплачують заборговані кошти із затримкою на місяць-два. Якщо ж споживач не сплачує за послуги водопостачання та водовідведення протягом двох місяців, йому надсилають попередження – спочатку штампом на платіжці, після контролер підприємства приносить письмове попередження безпоседеньо в квартиру або залишає у поштовій скринці. При цьому боржники мають змогу заключити угоду на поетапне погашення боргу за умови часткової сплати.

– У такій ситуації черкасці звертаються до нас із проханням погасити свою заборгованість протягом певного періоду. Тобто спочатку сплачується 50% боргу, а інша половина розбивається на частини й проплата здійснюється в термін до 6 місяців, - пояснює Валерій Власюк. - Звичайно, ми завжди йдемо назустріч споживачам і кожен випадок вирішуємо в індивідуальному порядку. Головне, аби споживач прагнув розв'язати цю проблему.

Якщо ж попередження Водоканалу не дають результату, на боржника подають у суд. За рішенням суду державна виконавча служба проводить арешт його майна. Із цього часу споживач має змогу протягом 10 днів сплатити борг. Якщо він цього не робить, виконавча служба оцінює та реалізовує майно боржника.

– Як показує досвід, питання боргів, яке «визрівало» не один місяць, після накладення арешту, в більшості випадків вирішують протягом 3-4 днів, - наголошує Ігор Грищенко.

За словами Валерія Власюка, якщо споживач після рішення суду не сплачує борги, не звертається до абонентного відділу для заключення договору про поетапне погашення боргу, то «Черкасиводоканал» обмежує постачання своїх послуг, встановлюючи блокуючі пристрої на каналізаційну мережу квартири боржника. Відновлення водовідведення проводиться тільки після сплати боргу і за рахунок споживача.

Шановні споживачі! КП «Черкасиводоканал» наголошує, що вчасна сплата за послуги водопостачання і водовідведення - єдиний спосіб отримувати якісні послуги і не витрачати час на суди та наступне погашення боргів. Якщо ви маєте проблеми із проплатою за наші послуги, звертайтеся до абонентного відділу і наші фахівці нададуть вам необхідну консультацію щодо можливих варіантів сплати за водопостачання та водовідведення.

Новини КП Черкасиводоканал