new-tariff  

Працівники «Черкасиводокналу» навчалися вирішувати конфліктні ситуації

DSCF7660Для покращення обслуговування населення на базі КП «Черкасиводоканал» було організовано семінар-тренінг, який провела черкаський практикуючий психолог Наталія Мисан. Тема зустрічі «Стресові ситуації на робочому місці. Методи вирішення».

Участь у заході взяли керівники та працівники відділів обслуговування споживачів КП «Черкасиводоканал».

 Під час презентації Наталія Мисан детально розповіла їм про види та причини конфліктних ситуацій та про методи їх вирішення. Наприкінці доповіді працівники підприємства мали можливість задати найболючіші питання  з якими стикаються на роботі, на що отримали розгорнуті відповіді від досвідченого психолога.

Користь від таких заходів неможливо переоцінити, адже кожен для себе відмітив щось корисне, що допоможе справитися зі стресовими ситуаціями та ще краще виконувати свою роботу. 

 

 

27947147 1613343058748941 341966750 o27901365 1613343032082277 340283193 o27902086 1613343088748938 1987108597 o

Новини КП Черкасиводоканал